14 KALENDĀR DIENU LAIKĀ JŪS VARAT ATGRIEZT VAI APMAINĪT IEPIRKTĀS PRECES

КĀ ATGRIEZT PRECI?

  • PĀRLIECINIETIES, KA PRODUKTS NAV LIETOTS, MAZGĀTS UN VAI BOJĀTS, VISAS ETIĶES IR VIETĀ UN 14 DIENAS PĒC PRECES SAŅEMŠANAS TERMIŅŠ NAV BEIDZIES
  • SAZINIETIES AR MUMS PA E-PASTA ADRESI: info@naje.lv, LAI IEGŪTU PIEGĀDES ADRESI ATGRIEŠANAI
  • IEPAKOJIET SAVU PASUTĪJUMU ORIĢINĀLĀ NÁJE IEPAKOJUMĀ UN NOSŪTIET TO MUMS AR JEBKURU JŪSU IZVĒLETO TRANSPORTA KOMPĀNIJU. JUMS PAŠAM IR JĀSEDZ SŪTĪŠANAS IZMAKSAS PAR PREČU ATGRIEŠANU
  • ATSŪTIET MUMS SAVU IZSEKOŠANAS NUMURU UZ E-PASTA ADRESI: info@naje.lv, LAI MĒS VARĒTU SĀKT APSTRĀDĀT JŪSU ATGRIEŠANU

CIK ĀTRI ES SAŅEMŠU ATMAKSĀJUMU?

  • PĒC PRODUKTA SAŅĒMŠANAS UN ATGRIEŠANAS APSTRĀDES, MĒS NOSŪTĪSIM JUMS ATMAKSAS APSTIPRINĀJUMU UZ JŪSU PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANAS BRĪDI NORADĪTO E-PASTU 
  • PĀRSKAITĪJUMS TIKS VEIKTS 14 DIENU LAIKĀ UZ TO PĀŠU BANKAS KONTU, KO JŪS IZMATOJĀT PIRKUMA APMAKSAI