КĀ ATGRIEZT PRECI?
- PĀRLIECINIETIES, KA PRODUKTS NAV LIETOTS, MAZGĀTS UN VAI BOJĀTS, VISAS ETIĶES IR VIETĀ UN 14 DIENAS PĒC PRECES SAŅEMŠANAS TERMIŅŠ NAV BEIDZIES
- SAZINIETIES AR MUMS PA E-PASTA ADRESI: info@naje.lv, LAI IEGŪTU PIEGĀDES ADRESI ATGRIEŠANAI
- IEPAKOJIET SAVU PASUTĪJUMU ORIĢINĀLĀ NÁJE IEPAKOJUMĀ UN NOSŪTIET TO MUMS AR JEBKURU JŪSU IZVĒLETO TRANSPORTA KOMPĀNIJU. JUMS PAŠAM IR JĀSEDZ SŪTĪŠANAS IZMAKSAS PAR PREČU ATGRIEŠANU
- ATSŪTIET MUMS SAVU IZSEKOŠANAS NUMURU UZ E-PASTA ADRESI: info@naje.lv, LAI MĒS VARĒTU SĀKT APSTRĀDĀT JŪSU ATGRIEŠANU
CIK ĀTRI ES SAŅEMŠU ATMAKSĀJUMU?
- PĒC PRODUKTA SAŅĒMŠANAS UN ATGRIEŠANAS APSTRĀDES, MĒS NOSŪTĪSIM JUMS ATMAKSAS APSTIPRINĀJUMU UZ JŪSU PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANAS BRĪDI NORADĪTO E-PASTU
- PĀRSKAITĪJUMS TIKS VEIKTS 14 DIENU LAIKĀ UZ TO PĀŠU BANKAS KONTU, KO JŪS IZMATOJĀT PIRKUMA APMAKSAI