Interneta veikala naje.lv lietošanas noteikumi un distances līgums
Tīmekļa vietne naje.lv ir uzņēmuma SIA NAJE struktūrvienība. Struktūrvienība reģistrēta Nodokļu maksātāju reģistrā ar kodu Nr.40203386754.
Šie lietošanas noteikumi (turpmāk tekstā Noteikumi), ir Pircējam un SIA NAJE (turpmāk tekstā – Pārdevējs) saistošs tiesisks dokuments, kurā noteiktas Pušu tiesības un atbildība, preces pasūtīšanas, apmaksas, piegādes un atgriešanas noteikumi.
Distances līgums tiek slēgts starp līdzējiem, Pārdevēju, interneta veikala naje.lv īpašnieku SIA NAJE, Reģ. Nr. 40203386754, PVN maksātāja Nr. LV40203386754, juridiskā adrese: Aveņu 19-19A, Daugavpils, Daugavpils nov., LV-5422, Latvija un Pircēju, kas iesniedz pasūtījumu un veic pirkumu interneta veikalā naje.lv.
Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti Pārdevēja interneta veikalā.
UZMANĪBU! Veicot pasūtījumu interneta veikalā naje.lv Jūs apstiprinat, ka esat izlasījis, iepazinies un piekrītiet šī līguma noteikumiem un nosacījumiem.
1. Visparīgie noteikumi
1.1. Distances līgums tiek noslēgts pirkuma noformēšanas procesā nospiežot pogu „IESNIEGT PASŪTĪJUMU”: Pircējs ir izvēlējies preces un pievienojis tās iepirkuma grozam. Tad atzīmējis (ieķeksējis) ar sarkano zvaigznīti marķētās rūtiņas, tādā veidā apstiprinot, ka ir iepazinies un piekrīt Distances līgumam (veikala lietošanas noteikumiem) un personas datu glabāšanai un lietošanai. Pretējā gadījumā Pircējam nebūs iespējams veikt pirkumu.
1.2. Noslēgtos Distances līgumus Pārdevējs neuzglabā, bet tie ir Pircējam pieejami pirms pirkuma veikšanas. Pircējam ir iespējams saglabāt un/vai izdrukāt Distances līgumu.
1.3. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā, bez brīdināšanas vienpusēji grozīt un papildināt Distances līgumu. Pircējam iepērkoties, tiek piemēroti tā Distances līguma noteikumi, kas ir spēkā Preču pasūtīšanas brīdī, tādēļ Pircējam jāiepazīstas ar Distances līgumu katrā Pasūtījuma veikšanas reizē.
2. Pasūtījumu veikšana
2.1. Preču atlikumiem ir informatīvs raksturs, to atjaunošana notiek vairākas reizes dienā. Tāpēc var būt situācija, kad Pircēja izvēlētā prece nav vai nav pietiekamā daudzumā. Ja Pircēja izvēlētā prece nebūs pieejama vai nebūs vajadzīgajā daudzumā, ar Pircēju sazināsies Pārdevēja darbinieks un piedāvās tās saņemšanu līdz ar jaunu preču pievedumu vai naudas atgriešanu.
2.2. Pircējs izvēlas preci preču katalogā un, ja prece ir pieejama, tad spiež pogu "Ielikt grozā", prece tiks ievietota iepirkumu grozā un Pircējs var turpināt iepirkties vai doties uz Iepirkumu grozu.
2.3. Pircējam ir iespēja veikt pirkumu kā viesim vai kā reģistrētam lietotājam.
2.4. Nākamais solis ir apmaksas veida izvēle: maksājums ar kredītkarti, maksājums no internetbankas vai maksājums ar bankas pārskaitījumu (Direct Bank Transfer). Kad tas ir izdarīts jāspiež poga "Pirkt".
2.5. Pasūtījums ir iesniegts. Pēc pasūtījuma iesniegšanas, Pircējs saņems uz savu e-pastu apstiprinājumu par pasūtījuma veikšanu. Šis būs sistēmas automātiski ģenerēts un nosūtīts paziņojums un uz to nav jāatbild.
3. Preču cenas
3.1. Visas preču cenas Pārdevēja interneta veikalā norādītas euro. Cenā ir iekļauts pievienotās vērtības nodoklis (PVN). Piegādes izmaksas nav iekļautas cenā.
3.2. Spēkā ir tā cena, kura norādīta pasūtījuma veikšanas brīdī.
3.3. Pārdevējs ir tiesīgs bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt preču cenas interneta veikalā.
4. Apmaksas veidi un termiņi
4.1. Maksājums ar bankas pārskaitījumu.
4.4.1. Pēc maksājuma iesniegšanas nākamo 24 stundu laikā (izņemot brīvdienas vai svētku dienas) uz Pircēja e-pastu tiks nosūtīts priekšapmaksas rēķins. Priekšapmaksas rēķins ir sagatavots elektroniski un derīgs bez paraksta.
4.4.2. Priekšapmaksas rēķins ir jāapmaksā ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā no izrakstīšanas datuma. Veicot apmaksu, obligāti ir jānorāda priekšapmaksas rēķina numurs. Ja Pircējs nav veicis apmaksu rēķinā norādītajā termiņā, tad Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji anulēt pasūtījumu un atcelt preces rezervāciju. Pārdevējs par to paziņo Pircējam nosūtot attiecīga satura e-pastu.
4.4.3. Pircējs var saņemt preces tikai pēc tam, kad Pārdevējs saņēmis samaksu par precēm savā bankas kontā. Pasūtījums tiek komplektēts un nosūtīts 24 stundu laikā pēc maksājuma saņemšanas vai pirmajā darba dienā pēc brīvdienām vai svētku dienām.
4.2. Maksājums ar kredītkarti vai maksājums no internetbanka.
5. Preču piegāde
5.1. Preces Pircējam tiek piegādātas Latvijas, Eiropas Savienības u.c. valstu teritorijā. Preces piegādā Omniva, DPD, Latvijas Pasts u.c. vai tās piegādā Pārdevēja pilnvarots pārstāvis (kurjers) Pircēja norādītajā adresē.
5.2. Par preču piegādi jāmaksā piegādes maksa. Piegādes maksa var būt gan fiksēta, gan arī atkarīga no Pircēja pasūtīto preču vērtības vai svara, piegādes vietas. Maksas piegāde ar kurjeru visā Latvijā pēc kurjera izcenojuma.
5.3. Preču piegādes maksa tiek automātiski pievienota Pircēja iepirkumu grozam.
5.4. Pircēja pasūtītās un apmaksātās preces tiek piegādātas Pircēja norādītajā piegādes adresē. Pircējs var norādīt atšķirīgu piegādes adresi no maksāšanas adreses. Pircējs kā saņēmēju var norādīt citu personu. Ja saņēmējs būs cita persona, tad pasūtījuma noformēšanas formā ir jānorāda cits preču saņēmējs.
5.5. Pārdevējs piegādā Pircējam preces izvēlētajā laika posmā. Pircējs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos Preču piegāde var kavēties neparedzamu un no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs nekavējoties sazinās ar Pircēju un saskaņo citu piegādes laiku.
5.6. Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu neievērošanu, ja preces Pircējam netiek piegādātas vai netiek piegādātas laikus Pircēja vainas vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ.
5.7. Pircējam kopā ar preci tiek nosūtīts pirkumu apstiprinošs dokuments, preču piegādes pavadzīme.
5.8. Preču piegādes laikā Pircējam ir pienākums kopā ar Pārdevēja pārstāvi (kurjeru) pārbaudīt sūtījuma stāvokli un atbilstību pasūtījumam.
5.9. Ja preču piegāde nav iespējama no Pircēja atkarīgu vai no Pārdevēja atkarīgu apstākļu dēļ (Pircējs ir norādījis nepareizu adresi, norādītajā adresē Pircējs vai saņēmējs nav sastopams, nav iespējams sazināties ar Pircēju, norādītajai adresei nevar piekļūt, u. c.), preces netiek sūtītas atkārtoti (izņemot gadījumus, kad Pircējs papildus piemaksā par preču atkārtotu piegādi), bet nauda par precēm tiek atmaksāta atpakaļ uz Pircēja kontu, no kura tika veikts maksājums, 10 (desmit) dienu laikā. Piegādes izdevumi netiek atmaksāti.
5.10. Ja pēc Preču saņemšanas Pircējs konstatē, ka sūtījumā nav atbilstošs preču daudzums vai piegādātās preces neatbilst pasūtījumam, un tas nav norādīts piegādes dokumentā, Pircējam ir nekavējoties jāinformē par to Pārdevējs, nosūtot attiecīgu ziņojumu uz norādīto Pārdevēja e-pastu: info@naje.lv vai zvanot uz atbalsta dienesta tālruni: +371 28893818.
5.11. Pārdevējs patur tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt piegādes veidus un piegādes maksu.
6. Atteikuma tiesības. Preču maiņa un atgriešana
6.1. Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma (preču pirkuma Pārdevēja interneta veikalā) 14 kalendāro dienu laikā pēc attiecīgo preču piegādes. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
6.1.1. tiek piegādātas preces, kas tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir neaizstājamas lietas, vai pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
6.1.2. citos normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos.
6.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējs aizpilda un paraksta atteikuma veidlapu (atteikuma veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma), pienācīgi norādot visus nepieciešamos datus, un nosūta Pārdevējam uz sekojošu adresi : Aveņu iela 19-19A, Daugavpils, LV-5422. Lai paātrinātu atgriešanas procesu Pircējs var aizpildītu atteikuma veidlapu nosūtīt uz e-pastu: info@naje.lv, bet atteikuma oriģinālu nosūtīt pa pastu uz iepriekš minēto adresi kopā ar atgriežamo preci.
6.3. Pārdevējs atmaksā preces cenu, ko Pircējs ir nodevis atpakaļ, izmantojot atteikuma tiesības, 10 (desmit) dienu laikā pēc preces pieņemšanas, pārskaitot preces cenu uz Pircēja norādīto bankas kontu.
6.4. Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai.
6.5. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preci un atteikt Pircējam izmantot atteikuma tiesības, kā arī neatmaksāt Pircēja par preci samaksāto naudu gadījumā, ja preces vērtība ir samazināta, tai skaitā:
6.5.1. Prece ir nolietota un/vai bojāta;
6.5.2. Prece nav pilnā komplektācijā vai nav oriģinālajā iepakojumā, vai tās iepakojums ir būtiski bojāts (izņemot gadījumu, kad patērētājam nav iespējams atvērt iepakojumu to nesabojājot), lai varētu pasargātu preci no bojājumiem vai bojāšanās.
6.6. Precēm ir jābūt nebojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, noteikti atdodot preces iegādāšanās dokumentu, lietošanas instrukcijas un citus preces piederumus.
6.7. Izdevumus preču nogādei līdz Pārdevējam sedz Pircējs.
Datu apstrāde un privātuma politika
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.
SIA NAJE ar šo apliecina, ka informācija un personas dati, ko jūs esat iesniedzis saistībā ar mājas lapas apmeklēšanu, pakalpojumu izmantošanu un preču iegādi tiks apkopoti, apstrādāti un glabāti saskaņā ar Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām attiecībā uz personas datu aizsardzību.
Nolūki, kādiem var tikt izmantoti jūsu personas dati ietver: pasūtījuma apstrāde, preču piegāde, grāmatvedība, pakalpojumu uzlabošana un saziņa.
Iesniedzot savus datus, jūs piekrītat, ka dati tiek apstrādāti un uzglabāti visu šeit noteiktajiem datu apstrādes nolūkiem nepieciešamo laiku, kā arī normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos pēc sākotnējās datu apstrādes tik ilgi, cik tas būtu nepieciešams.
Savāktie dati tiks izmantoti tikai šeit noteiktajiem datu apstrādes nolūkiem un netiks labprātīgi nodoti trešajām personām, izņemot: (a) ja šādu pienākumu uzliek normatīvie akti; (b) lai izmeklētu un novērstu iespējamus likuma pārkāpumus.
Jums ir tiesības jebkurā laikā prasīt savu datu atjaunošanu, informāciju par jūsu personas datu lietošanu, kā arī pieprasīt savu datu dzēšanu.
Informācija atjaunota 15.03.2023